Cybermarketing - web marketing solutions

Blog pe wordpress

09/09/2009 10:18

Tocmai am lansat un blog - brancoinfo.wordpress.com. In ultimii 7 ani, am tot ezitat sa-mi fac unul. Desigur, in tot acest timp, am facut bloguri pe la altii. Sau le-am dat sfaturi, despre cat de important este sa-si faca propriul blog. Intr-un final, m-am trezit din "somn" si, am inceput sa fructific, la maximum, toate ustensilele pe care Internetul le pune, gratuit, la dispozitia celor interesati. Acum ma joc cu wordpress. Daca vreti sa vedeti cu ce alte jucarii gratuite se mai distreaza, pe net, adultii, vizitati linkurile de pe constantinbran.wordpress.com. Le gasiti la sectiunea "Free web tools". Tot ce este construit acolo, nu va costa decat un minimum din timpul dvs. Costurile de realizare si/sau de intretinere. se ridica la fabuloasa suma de zero lei. La acest zero lei trebuie sa mai adaugati un pic de pasiune si un strop de pricepere. Ca sa va dau curaj va marturisesc ca tot ceea ce am realizat acolo nu e "stiinta rachetelor" (SIC!).

Contact

Pentru intrebari referitoare la acest site, contactati adiministratorul. Multumesc..

cyberon.webnode@gmail.com

Bucuresti, Romania

+40.03145673452

Search site

Poll

Ati auzit de cybermarketing ?

© 2012 infocybermarketing.com. Toate drepturile rezervate.

Make a free websiteWebnode